Thursday 11 September 2014

Cincin Akik Yaman Hitam Final Color!!!

As salam kepada peminat2 akik yaman!!!
Alhamdulillah pihak admin telah membawa masuk 5 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color untuk di pasarkan tidak lama lagi. Pihak Admin ingin mengucapkan Jutaan Terima kasih kepada Sahabat Admin Collector tanah arab yang sudi membantu admin untuk memperolehi 5 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color. Syukur, Alamdulillah. Untuk pengetahuan semua, sebelum ini admin pernah membawa masuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color Red Blood atas permintaan peminat2 akik yaman. Alhamdulillah, terima kasih admin ucapkan dan  tahniah kepada yang telah memilikinya. Apa itu Final Color??? Warna asal akik yaman hitam adalah hitam biji kopi. Semakin gelap warnanya semakin tinggi harganya. Admin nilai ton warna dari no.1 hingga no.10 iaitu dari terang hingga gelap. Final Color adalah ton warna no.10.
Untuk pengetahuan peminat2 akik yaman, akik yaman hitam final color ini dikenali dengan nama Akik Yaman Hitam Shaft Alabd iaitu kategori tembus cahaya. Kebanyakkan akik yaman hitam final color apabila disuluh dengan cahaya dan warna merah yang kelihatan dikenali dengan nama Red Blood. Paling Sukar untuk di perolehi adalah Royal Blood. Berikut adalah Cincin2 yang admin bawa masuk adalah:


1 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color Red Blood Sulaiaman Mata (Sold!)
2 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color Red Blood Sulaiman Junjung Darjat (2 Sold!)


1 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color Royal Blood!!! (Sold!!!)
1 bentuk Cincin Akik Yaman Hitam Final Color Royal Blood no.4!!! (Sold!!!)

Untuk pengetahuan semua, Red blood Sulaiman Mata dan Sulaiman Junjung Darjat hanya akan kelihatan apabila disuluh dengan cahaya. Begitu juga dengan Royal Blood. Keindahan Akik yaman ini dapat dilihat melalui cahaya apabila disuluh. Harga yang admin tawarkan cukup istimewa. InShaAllah akan dipasarkan tidak lama lagi. Pihak admin ingin berpesan peminat2 akik yaman asli. Terlalu banyak penipuan dan penyampaian maklumat dari pihak tertentu bagi tujuan melariskan akik yaman yang dijual. Ada juga yang dijual atas nama akik yaman tetapi bukan akik yaman yang asli. Ada juga yang menggunakan nama Royal Blood dan menjual dengan harga yang rendah. Royal Blood adalah warna akik yaman hitam yang paling terbaik dan mempunyai nilai yang tinggi di pasaran. Pada peminat2 akik yaman yang pernah melihatnya dari dekat dan pernah berjumpa dengan Admin. Mereka mengetahui betapa indahnya akik yaman tersebut.Admin berharap agar peminat2 yang ingin memiliki akik yaman hitam final color red blood atau royal blood supaya berhati2. Carilah peniaga yang tuan kenal dan percaya untuk memilikinya. InShaAllah, Allah akan permudahkan.

Apakah maksud Shaft Alabd? Untuk mengetahui nya dengan lebih lanjut, sila hubungi admin. InShaAllah admin akan kongsikan dengan anda. Segala Kebenaran dan Kelebihan itu datang nya dari Allah SWT dan segala kekurangan dan kelemahan dari admin sendiri. Terima kasih kepada peminat2 yang mengunjungi blog Keindahan Akik Yaman di http://batuakikyaman.blogspot.com/

Catatan: Semua dah Sold Out. Terima kasih tuan.


2 comments:

  1. Jadi dah sold out akik final color ni yer tuan?

    ReplyDelete
  2. Masih ada 2 bentuk cincin akik yaman hitam final color available!!!
    1 bentuk cincin akik yaman hitam final color red blood sulaiman junjung darjat.
    1 bentuk cincin akik yaman hitam final color royal blood no.4
    Sekiranya berminat sila hubungi saya (ghadafi) di talian:
    Call/Sms: 017-2249219
    Wechat/Whatsapp: 010-2327673
    Terima kasih kerana bertanya dan mengunjungi blog keindahan akik yaman.

    ReplyDelete