Saturday 22 February 2014

Akik Yaman Hitam Terbaik! (Code:AYHT001) Sold!!!



Jenis Akik Yaman Hitam (Terbaik!)
Code: AYHT001
Ukuran Batu: 27mm x 18mm x 7mm (Anggaran)
Berat: 30.00 carat
Ton Warna: No.9.5/10 (Terbaik!)
Harga Asal: -
Promosi: -
Offer June 14: Sold!!!
Keadaan: Baik, jernih dan tiada retak atau calar. Warna amat manis dan nampak basah (berair). Kualiti terjamin. Akik Yaman Hitam Asli antara terbaik dari bumi yaman.
Catatan: Permata Akik Yaman Hitam memang cantik dan dalam kategori "RARE". Keindahan akik yaman yang asli dari bumi yaman hanya mampu dilihat dan dirasai oleh pemilik atau pemakainya sahaja. Indah, unik dan cantik hanya mampu dikatakan. Akik yaman adalah batu yang berkah/berkat. Warna merah akan kelihatan apabila di suluh yang kuat Warna asal akik yaman hitam adalah hitam biji kopi. Semakin gelap warna akik yaman hitam semakin tinggi harga. Admin nilai dari 1 hingga 10 (terang hingga gelap). Ton warna no.9 – 10 akan kelihatan hitam walaupun di bawah cahaya matahari. Pasaran harga di tanah arab mencecah RM XX,000.00. Pada yang berminat, boleh hubungi atau sms Admin di talian 017-2249219 (ghadafi). InnShaAllah, harga boleh bincang dan dikurangkan.
- Sold to En.Wahab dari Raub, Pahang. Terima kasih tuan.

2 comments:

  1. Yaman hitam ukuran kecil ada gk bos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada 2 jenis akik yaman hitam. Tembus cahaya dan tidak tembus cahaya (Jaza). Yang mana satu tuan berminat? sila buat pertanyaan di ghadafi5@gmail.com .Terima kasih kerana bertanya.

      Delete