Sunday 13 July 2014

Ramadan Syawal Special 2014!!! (RSS 2014!)

As salam kepada peminat2 akik yaman.
Alhamdulillah, admin telah membawa masuk akik yaman dalam jumlah yang besar untuk peminat2 akik yaman. Admin juga membuat promosi Ramadan Syawal Special sempena kedatangan bulan yang mulia ini. InShaAllah harga promosi yang menarik. Terdapat juga saiz yang sesuai dengan jari kelingking kerana akik yaman saiz kecil. Antara akik yaman yang di bawa masuk adalah:

27 akik yaman merah madu!

 
8 akik yaman biasa saiz S dan 1 akik yaman biasa saiz L!

3 akik yaman merah!

1 akik yaman hitam jaza, 1 akik yaman hijau jade, 1 akik yaman hitam dan 1 akik yaman cindai milik peribadi admin untuk dilepaskan!

Jumlah keseluruhan 27 + 9 + 3 + 4 = 43 akik yaman yang asli dari bumi yaman. Sekiranya berminat, sila maklumkan pada admin di talian:
Call atau sms: +60172249219
Call/sms/Wechat/Whatsapp: +60102327673
BBM Pin: 7557A853

Penghantaran poslaju: Malaysia (percuma!)
Penghantaran EMS: Indonesia (MYR60.00)
Penghantaran EMS: Brunei (MYR60.00)
Penghantaran EMS: Singapore (MYR50.00)
Noted: Penghantaran EMS adalah Standard Rates dari Poslaju National Courier  Msia.

Kepada pengunjung2 dan peminat akik yaman yang baru:
Kepada peminat akik yaman yang menggunakan komputer. Setelah buka blog keindahan akik yaman, sila lihat sebelah kanan dan tuan2 akan lihat perkataan "Sila click di bawah". InShaAllah tuan boleh lihat akik yaman yang tuan berminat.
Kepada peminat akik yaman yang menggunakan phone pintar atau smartphone. Setelah buka blog keindahan akik yaman. Ada 2 cara iaitu pilih di kekunci pintar phone anda dan pilih desktop site. Anda dapat melihat sebelah kanan seperti menggunakan komputer atau Setelah buka blog admin, terdapat perkataan "pengenalan". Sila click dan pilih akik yaman yang tuan ingin lihat.
Terima kasih kerana mengunjungi keindahan akik yaman di blog http://batuakikyaman.blogspot.com/
As salam semua dan Salam Ramadan.

No comments:

Post a Comment