Sunday 23 March 2014

Akik Yaman Hitam!!! (Jaza Al-Yamani)

As salam kepada peminat2 akik yaman yang asli. Alhamdulillah, baru2 ini admin telah berjumpa dengan sahabat dari Yaman yang datang ke Malaysia atas urusan peribadi beliau. Alhamdulillah, dapat juga admin berbincang dan berborak dengan beliau. Admin ucapkan terima kasih kerana sudi memberitahu kehadirannya ke Malaysia. InShaALLAH beliau berkata akan datang lagi. Di samping itu juga beliau ada membawa ole2 dari Yaman sebagai hadiah persahabatan iaitu Madu terbaik dari bumi Yaman iaitu Madu Sidr 100% asli. Syukur, Alhamdulillah.


Beliau ada juga membawa beberapa jenis akik yaman. Pihak admin telah mengambil akik yaman hitam (Jaza) dan akik yaman yang lain untuk pasaran Malaysia.


Akik Yaman hitam ini dikenali dengan nama Jaza Al-Yamani. Jaza bermaksud tidak tembus cahaya dan khususnya untuk akik yaman hitam. InShaAllah akan berada di pasaran Malaysia tidak lama. Harga yang admin tawarkan adalah harga promosi. Jika berminat sila hubungi atau sms di talian 017-2249219 atau Whatsapp atau WeChat di talian 010-2327673 (ghadafi). Terima kasih kerana mengunjungi batuakikyaman.blogspot.com

No comments:

Post a Comment